Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích – Nikola Černá
Nikola Černá
Bakalářská práce
Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích
Proposal of using digital marketing communication tools possibilities for a company operating on B2B markets
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá oblastí digitální marketingové komunikace s ohledem na B2B prostředí.Cílem práce je návrh vybraných nástrojů z oblasti digitální marketingové komunikace, které společně s tradičními napomohou k rozšíření známosti a pozitivnímu povědomí o společnosti Domácí práce s.r.o. První část práce je věnována především digitálnímu marketingu a jeho nástrojům v konfrontaci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the field of digital marketing communication with respect to B2B environment. The aim of the thesis is to create a design of selected tools from the field of digital marketing communication. Together with traditional tools, these will help to increase positive awareness of the company Domaci prace. The first part of the thesis is primarily concerned with digital marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
- Oponent: Pavel Kapoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÁ, Nikola. \textit{Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích} [online]. Praha, 2020 [cit. 2022-08-15]. Dostupné z: https://theses.cz/id/tdyiht/. Bakalářská práce. Panevropská univerzita, a.s., Vysoká škola podnikání a~práva, a.s. Vedoucí práce Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Vysoká škola podnikání a práva
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva