Bc. Zuzana TAMPÍROVÁ

Master's thesis

Reklama jako komunikační prostředek

Advertising as a means of communication
Anotácia:
V diplomové práci pojednávám o efektivitě reklamy a analýze reklamy jako komunikačního prostředku a hodnocení účinnosti na koncového zákazníka. Reklamu zde popisuji jak z teoretického, tak praktického hlediska. Udávám vývoj reklamy a její historii. Popisuji jednotlivá média, díky kterým se dostává reklama mezi širokou veřejnost a nastiňuji jejich výhody a nevýhody. V další části práce se zabývám reklamou …viac
Abstract:
In this thesis, I am writing about the effectiveness of the ads and the analysis of advertising as a means of communication and evaluation of the effectiveness of the end customer. Advertising here, I describe the theoretical and practical point of view. I give the development of advertising and its history. I describe the various media, through which he receives the advertising between the general …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
  • Vedúci: PaedDr. Petr Brázda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TAMPÍROVÁ, Zuzana. Reklama jako komunikační prostředek. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management