Akt v reklamě – vznik, vývoj a problematika používání koncepce Sex Sells v beauty a fashion oborech – Hanna Filatava
Hanna Filatava
Bakalářská práce
Akt v reklamě – vznik, vývoj a problematika používání koncepce Sex Sells v beauty a fashion oborech
Nude in advertising - origin, development and issues of using the Sex Sells concept in the beauty and fashion fields
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat příčiny negativních reakcí společnosti na fenomén používaní aktu ve fashion a beauty reklamních kampaních, kde je akt součástí koncepce Sex Sells. První část bakalářské práce je proto věnovaná teorii aktu: vymezení pojmů, způsobům zobrazování aktu, jeho historii obecně i ve fashion a v beauty oborech. Druhá část je zaměřená na zjišťování problematiky používání …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to investigate the causes of negative reactions of society to the phenomenon of the use of nude in fashion and beauty advertising campaigns, where nude is part of the concept of Sex Sells. The first part of the bachelor's thesis is therefore devoted to the theory of the act: definition of concepts, ways of depicting the act, its history in general and in the fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Libor Krsek
- Oponent: Stanislav Horný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.