Veronika KOMANOVÁ

Bakalářská práce

Analýza chyb vybraných textů ze školního prostředí, se zaměřením na morfologické fenomény

The analysis of mistakes in selected texts from the school environment, with a focus on morphological phenomena
Abstract:
This bachelor thesis called ,,Error analysis of the selected texts from the particular secondary school, focused on morphological phenomena" deals with the causes of the errors which are made by secondary school students in German morphology. The theoretical part defines morphology and its flexion together with its position in the classes. In this part, there is also included the general definition …více
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce s názvem analýza chyb vybraných textů ze školního prostřední, se zaměřením na morfologické fenomény, pojednává o příčinách chyb, kterých se žáci na středních školách dopouštějí, a to v oblasti morfologie. V teoretické části je definována morfologie a její flexe a s tím související postavení morfologie ve výuce. Součástí je i vymezení pojmu "chyba" a jeho klasifikace. Praktická …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Šíp, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOMANOVÁ, Veronika. Analýza chyb vybraných textů ze školního prostředí, se zaměřením na morfologické fenomény . Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání