Bc. Natálie Denisová

Diplomová práce

Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka

Psychological aspects of in-store marketing and their influence on the decision marketing process of customers
Anotace:
Ve své diplomové práci se zbývám roli člověka jako spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují při nákupu zboží nebo služeb. Teoretická část mé práce je zaměřena na vlivy, působící na člověka. Také vysvětluje etapy rozhodování spotřebitele. Aplikační část je zaměřená na rozhodovací procesy spotřebitele, zjištění důvodů, které vedou zákazníka nakupovat v určitém obchodě a četnost jeho nákupu v daném …více
Abstract:
This master´s thesis is participating with role of human as a consumer. Try to tell what of influences by a multitude of factors with change his decision-making abilities towards service and product purchases. The theoretical part of this thesis is based on influence, which carry on the human. It explains individual stage of decision-making and shopping behaviors. In the practical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní