Markéta Brabcová
Bachelor's thesis
Klíčové kompetence lektora
Lector’s key competencies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá kompetencemi lektora ve vzdělávání dospělých. Definuje kompetenci a především klade důraz na klíčové lektorské kompetence, které jsou předpokladem pro lektorskou činnost. Převážně se zaměřuje na komunikaci verbální i neverbální, schopnost prezentace, zvládání problémových situací, vzniklé při lektorské profesi, z čehož také vyplývá samostatnost, výkonnost a odpovědnost za …moreAbstract:
Bachelor´s thesis is focused on Lector´s competencies in educating adults. Defines competency and primarily emphasizes lector´s key competencies which are prerequisites for lector´s activity. Mainly it focuses on both verbal and non-verbal communication, presentation skills, managing problematic situations which occur during lector´s profession, from which results independence, efficiency and responsibility …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Guidance in Vocational Education
Theses on a related topic
-
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Metody a nástroje zvyšování kompetencí manažerů v podmínkách organizace veřejné správy
Monika Voznicová -
Přínos metody Persona Dolls k rozvoji klíčových kompetencí v mateřské škole
Simona KONOPÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights