Mgr. Jiří Brychta

Bakalářská práce

Marketing NFL

Marketing NFL
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketing NFL“ je představení chodu National Football League - Národní fotbalové ligy amerického fotbalu, především z marketingového hlediska. První část je zaměřena na popis managementu a marketingu zejména ve sportu. Druhá část se věnuje představení samotné soutěže, její historie a klubů. Poté jsme se zaměřili na vrchol této soutěže, Super Bowl, a jeho provázanost s mediálním …více
Abstract:
The subject of the thesis "Marketing the NFL" show is running the National Football League - National Football League football, especially from a marketing standpoint. The first part focuses on the description of management and marketing, especially in sports. The second part deals with the performance of the competition, its history and clubs. Then we focused on the top of the competition, the Super …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pruša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu