Nikol Brotánková

Diplomová práce

Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce

The impact of scarcity marketing on the buying decisions of the young generation in the context of e-commerce
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést detailní analýzu marketingového využití principů nedostatku v e-commerce a analyzovat jejich vliv na nákupní rozhodování mladé generace ve věku od 18 do 34 let. Principy nedostatku, vycházející z psychologických aspektů, mají za cíl urychlit rozhodovací proces a přesvědčit zákazníka o naléhavosti jednání. Tato práce zodpovídá pomocí kvantitativních a kvalitativních …více
Abstract:
The aim of this thesis is to conduct a detailed analysis of the marketing use of scarcity principles in e-commerce and to analyse their influence on the buying decisions of young generation aged 18 to 34. The scarcity principles, based on psychological aspects, aim to speed up the decision-making process and convince the customer of the urgency of action. This thesis answers the research questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Jiří Pravda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92668