Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce – Nikol Brotánková
Nikol Brotánková
Diplomová práce
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
The impact of scarcity marketing on the buying decisions of the young generation in the context of e-commerce
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést detailní analýzu marketingového využití principů nedostatku v e-commerce a analyzovat jejich vliv na nákupní rozhodování mladé generace ve věku od 18 do 34 let. Principy nedostatku, vycházející z psychologických aspektů, mají za cíl urychlit rozhodovací proces a přesvědčit zákazníka o naléhavosti jednání. Tato práce zodpovídá pomocí kvantitativních a kvalitativních …víceAbstract:
The aim of this thesis is to conduct a detailed analysis of the marketing use of scarcity principles in e-commerce and to analyse their influence on the buying decisions of young generation aged 18 to 34. The scarcity principles, based on psychological aspects, aim to speed up the decision-making process and convince the customer of the urgency of action. This thesis answers the research questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Jiří Pravda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROTÁNKOVÁ, Nikol. \textit{Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/teb7ba/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92668
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci
Tadeáš Adamjak -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci
Tadeáš Adamjak -
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Marcel Vraný -
The countryside and the demands of young generation (The case study of Stavropol region in Russia)
Nadezda Orel -
Vliv mezigenerační výměny na multimediální komunikaci v e-commerce
Anna Chaikovska -
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Klaudia Daňková -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová