Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.

Disertační práce

Pojetí kázně z hlediska fází profesního vývoje učitele

The concept of discipline with respect to various phases of teacher's professional development
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou pojetí kázně z hlediska fází profesního vývoje učitele. V teoretické části nabízí česká i zahraniční odborná východiska k práci. Zaměřuje se na současné pojetí kázně, projevy a příčiny neukázněného chování, metody a prostředky řešení neukázněného chování a učitele a jeho profesní rozvoj. V praktické části prezentuje výzkum zaměřený na identifikaci neukázněného …více
Abstract:
The thesis deals with the concept of discipline in terms of the professional development of the teacher. The theoretical part offers both Czech and foreign sources related to the topic. The thesis focuses on current concept of discipline; manifestations and causes of indiscipline; methods and means of solving undisciplined behavior ; in relation with teacher professional development path. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
  • Oponent: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika