Bc. Žaneta Potecká
Bachelor's thesis
Podpora prodeje
Sales promotion
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a její významnou složkou marketingového mixu - podporou prodeje. V teoretické části práce je zdůrazněn rostoucí význam podpory prodeje, její cíle a cílové skupiny, kategorizace zákaznických podpor, obchodní podpora, její účinnost a efektivita. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu metod podpory prodeje v mezinárodní společnosti …viacAbstract:
The Bachelor work is dealing with problems of marketing communication and significant part of marketing mix – sales promotion. The theoretical part is accenting growing importance of sales promotions, their goals and target groups, categorization of customer's promotions, business support, their effectivity and efficiency. The practical part of the Bachelor work is focused on analysis of sales promotional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmsf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedúci: PhDr. Marie Hamplová
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík