Využití YouTube jako nástroje marketingové komunikace podniku – Veronika Žáčková
Veronika Žáčková
Diplomová práce
Využití YouTube jako nástroje marketingové komunikace podniku
The use of YouTube as a marketing communications tool of business
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku využití potenciálu YouTube jako nástroje pro komunikaci podniku nebo konkrétního brandu. Práce se zaměřuje nadeskripci portálu YouTube a jeho funkcí, jak v rámci organického obsahu, tak reklamního. Informace autorka zjišťovala pro Českou republiku. V praktické části bylaprovedena analýza YouTube kanálu vybraného brandu s následným navržením komunikačních …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to focus on using the YouTube´s potential as communication tool for a company or brand. The thesis focuses on YouTube portal description and its functions; considering both in terms of organic and advertising content. Author of this thesis gathered information valid for the Czech Republic. An analysis of YouTube channel of chosen brand with suggestion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková