PODPORA DOROZUMÍVÁNÍ U DÍTĚTE SE STŘEDNĚ TĚŽKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM – Barbora ORAVČÍKOVÁ
Barbora ORAVČÍKOVÁ
Bakalářská práce
PODPORA DOROZUMÍVÁNÍ U DÍTĚTE SE STŘEDNĚ TĚŽKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM
SUPPORT OF COMMUNICATION OF CHILD WITH MENTAL DISABILITY IN SECOND-DEGREE
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá podporou dorozumívání u dítěte se středně těžkým mentálním postižením. Cílem je nastínit prostředky a možnosti pro rozvoj komunikace u dítěte se středně těžkým mentálním postižením. První kapitola čtenáře uvádí do problematiky mentálního postižení, zvláště pak uvádí specifika komunikace dětí se středně těžkým mentálním postižením. Dále je věnována pozornost oblasti komunikace …víceAbstract:
The bachelor work describes support of the communication of the child with mental disability in second-degree. The aim is to outline means and possibilities for the development of communication of the child with mental disability in second-degree. The first chapter introduces the reader mental disability issues and then specificies the communication of children with mental disabilities in second-degree …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
123192
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Herzánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ORAVČÍKOVÁ, Barbora. \textit{PODPORA DOROZUMÍVÁNÍ U DÍTĚTE SE STŘEDNĚ TĚŽKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/terba5/.
Jak správně citovat práci
ORAVČÍKOVÁ, Barbora. PODPORA DOROZUMÍVÁNÍ U DÍTĚTE SE STŘEDNĚ TĚŽKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
Lucie Žďárská
Název
Vložil
Vloženo
Práva