Ing. Jiří Rohlíček

Bachelor's thesis

Facebook jako marketingový nástroj

Facebook as a Marketing Tool
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na problematiku získávání dat ze sociálních sítí a jejich využití v podnikových informačních systémech. V práci je nejprve shrnuta historie sociálních sítí a poté je objasněn mechanismus jejich fungování. Následně jsou popsány současné trendy v marketingu. Dále je specifikováno, jaká data lze ze sociálních sítí získat. Poté jsou navrženy systémy praktického využití těchto dat …viac
Abstract:
This thesis is aimed at the issue of data mining from social networks and use of this data in enterprise information systems. At the beginning, the thesis summarizes history of social networks and then it explains the mechanism of its functioning. The next part describes current trends in marketing and after that follows a part which focuses on what kind of data can be acquired from social networks …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Melichárek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS