Renata MÜLLEROVÁ

Bakalářská práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu

Project of competitiveness increasing of the company BLOCK a.s. by using the tools of a marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost BLOCK a. s., následuje …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with project of competitiveness increasing of the company BLOCK a. s. by using the elements of the marketing mix. The thesis is divided into two parts: theoretical and analytical one. Theoretical knowledge concerning marketing mix, competition, competitiveness and marketing environment are described in the first part. Tha practical part includes bacis information about the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13492

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÜLLEROVÁ, Renata. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing