Spotřebitelské postoje a preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu "bez obalu" – Bc. Vladimíra Kaplanová
Bc. Vladimíra Kaplanová
Diplomová práce
Spotřebitelské postoje a preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Consumer attitudes and preferences of generations Y and Z under the "non-packaged" business concept
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením nákupního chování generace Y a generace Z v rámci obchodního konceptu prodeje „bez obalu“. Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské postoje a preference lidí ve věku 15-40 let při nákupu bezobalových produktů. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako je obchod, maloobchod, spotřebitelské chování, typologie zákazníků, obaly a jejich dopad na životní prostředí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of shopping behavior of the generation Y and the generation Z within the „non-packaged“ business concept. The aim of the work is to evaluate the consumer attitudes and preferences of people aged 15 to 40 years when purchasing non-packaging products. The theoretical part of the thesis defines terms such as trade, retail, consumer behavior, typology of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAPLANOVÁ, Vladimíra. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu ''bez obalu''}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tfpc28/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem
Adéla Herzánová -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková -
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
Lucie Šťastná -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga
Název
Vložil
Vloženo
Práva