Bc. Věra Rohlíčková, DiS.

Bakalářská práce

PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce

PR - a Part of a Communication Campaign in Introducing a New Product of a Special Financial Institucion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou PR v etapě zavedení nového produktu na trh. Autorka v ní analyzuje vývoj nového produktu a popisuje jednotlivé fáze PR kroků, které byly provedeny při zavádění tohoto produktu na finanční trh. První část práce se zaměřuje na teoretický popis pojmu, cíle a nástroje public relations, které lze v etapě zavedení produktu na trh využívat. Druhá část obsahuje popis postupů …více
Abstract:
This thesis cover public relations metods applied at the phase of launching a new financial product. The author analyzes the proces of defining and developing a new product and descripe the way how the PR method are used at phase when a new financial pruduct is penetrating the financial market. The first part of this thesis is focused on the theoretical description of the concept, targets of public …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní