PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce – Bc. Věra Rohlíčková, DiS.
Bc. Věra Rohlíčková, DiS.
Bakalářská práce
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
PR - a Part of a Communication Campaign in Introducing a New Product of a Special Financial Institucion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou PR v etapě zavedení nového produktu na trh. Autorka v ní analyzuje vývoj nového produktu a popisuje jednotlivé fáze PR kroků, které byly provedeny při zavádění tohoto produktu na finanční trh. První část práce se zaměřuje na teoretický popis pojmu, cíle a nástroje public relations, které lze v etapě zavedení produktu na trh využívat. Druhá část obsahuje popis postupů …víceAbstract:
This thesis cover public relations metods applied at the phase of launching a new financial product. The author analyzes the proces of defining and developing a new product and descripe the way how the PR method are used at phase when a new financial pruduct is penetrating the financial market. The first part of this thesis is focused on the theoretical description of the concept, targets of public …víceKlíčová slova
Public relations Českomoravská záruční a rozvojová banka malé a střední podnikání úvěr veřejná podpora záruka zdroje financování nový produkt komunikace zavedení na trh kampaň The Czech-Moravian Guarantee and Development Bank small and medium-sized business loan public support guarantee financial resoureces new product communication product launch campaign
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/prmuf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate culture and organizational development. Analysis of SB JSC Home Credit Bank
Yeldos Ismailov -
Financial market and instruments in Bosnia and Herzegovina, development, perspectives and limitations
Emina Džubur -
Význam a účinnost Českomoravské záruční a rozvojové banky při podpoře malého a středního podnikání
Lukáš Teplý -
Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s. jako příklad specializované banky v tržní ekonomice
Petr Znamenáček -
Mediální obraz Českomoravské záruční a rozvojové banky, a.s.
Martin Míšek -
Tvorba metasystému a popis informačních systémů v bance
Jan Chlumský -
Role finančních nástrojů v podpoře malého a středního podnikání v České republice
Věra Rohlíčková -
Regionální diferenciace v úrovni rozvoje a dotací malého a středního podnikání v České republice
Nikola Magnusková