Alternativní metody ve výuce literatury na 1. stupni základní školy – Lucie VÍSNEROVÁ
Lucie VÍSNEROVÁ
Master's thesis
Alternativní metody ve výuce literatury na 1. stupni základní školy
Alternative methods of teaching literature at first primary school
Anotácia:
Má diplomová práce pojednává o čtenářství žáků prvního stupně ZŠ. Nejprve se zmiňuji o prosesu vzdělávání zaměřeného na literární výchovu. V práci se objevuje pojednání o projektovém vyučování či o didaktické interpretaci textu. Obě tyto metody jsou zde prezentovány jako možné cesty k podpoře čtenářství na prvním stupni ZŠ. Dále se práce zabývá konkrétní základní školou, ZŠ Poběžovice. Mapuji zde práci …viacAbstract:
My thesis deals with the reading pupils of primary school. First mention of Proses education focused on literary education. The work appears treatise on project teaching or didactic interpretation of the text. Both of these methods are presented as a possible way to promote reading in the primary school. The work slew specific base glass, Poběžovice school. I am mapping are the work of teachers and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Novotný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍSNEROVÁ, Lucie. Alternativní metody ve výuce literatury na 1. stupni základní školy. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace uměleckého textu v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Alžběta Doškářová -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Porozumění textu u cizinců na 1.stupni ZŠ
Vendula KRÝSLOVÁ -
Úprava literárního textu pro žáky slabozraké na prvním stupni základních škol
Eliška KNEIFLOVÁ -
Osvojování vyjmenovaných slov prostřednictvím textu
Valerie Fojtová -
Interpretace uměleckého textu v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Alžběta Doškářová -
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
Lucie Ptáčková -
Současná uměleckonaučná literatura a její aktivizační funkce ve čtenářství dětí
Lucie DVOŘÁKOVÁ