Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr – Jan DOHNÁLEK
Jan DOHNÁLEK
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr
An analysis of marketing activities in microregion Nový Dvůr
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. První část mé bakalářské práce je zaměřena na vývoj marketingu, marketing regionu, klasický marketingový mix a rozšířený marketingový mix. V druhé části jsem se zaměřil na základní charakteristiku mikroregionu Nový Dvůr a následně na jeho analýzu marketingo-vých aktivit. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí …moreAbstract:
The bachelor assignment deals with analysis of marketing activities in microregion New Court. The first issue of my bachelor assignment is oriented on development of marketing, regional marketing, classical marketing mix and extensive marketing mix. The second issue of my bachelor assignment is oriented on basic characteristic of microregion New Court and its analysis of marketing activities. The conclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
22235
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNÁLEK, Jan. \textit{Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/tg18i6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOHNÁLEK, Jan. Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras
Sabina Závišková -
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království
Natalie Chramostová -
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko
Tereza Frenzlová -
Analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko
František ŠKOLOUDÍK -
Mikroregion Bystřicko - cílová destinace pro sportovně založené návštěvníky
Lucie Špačková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix a jeho využití v regionu Benešovsko
Lucie Kobiánová -
Vyhodnocení marketingových aktivit hospodářsky postiženého regionu - okres Most
Michaela Pechová