Bc. Veronika Smolová

Diplomová práce

Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh

Anotace:
Cílem diplomové práce je příprava komunikační strategie pro vstup nového produktu na trh v podobě autonomní robotické platformy agrorobot, a to na základě analýzy trhu a konkurenčního prostředí s doporučením využití jednotlivých komunikačních kanálů vhodných pro uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticko-metodologickou a část aplikační. Na stanovené výzkumné otázky …více
Abstract:
The aim of the thesis is to prepare a communication strategy for the market entry of a new product in the form of an autonomous robotic platform agrorobot, based on an analysis of the market and the competitive environment with a recommendation of the use of individual communication channels suitable for the launch of the new product. The thesis is divided into two parts, the theoretical and methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika