Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě – Bc. Helena Dlabajová
Bc. Helena Dlabajová
Master's thesis
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce "Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě" se nejprve zabývá objasněním základních pojmů v oboru marketingu, obsahového marketingu, strategie, plánování a dalších. Jsou vysvětleny aktuálně nejznámější sociální sítě, jejich fungování a možnosti reklamních kampaní. Ve druhé části je představena vybraná společnost, analyzováno její produktové portfolio a …moreAbstract:
This diploma thesis "Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company" is focused on clarification of basic keywords in the field of marketing, content marketing, strategy, planning and more. The currently best-known social networks, their operations and possibilities of advertising campaigns are explained. The second part introduces the selected company, analyzes its product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLABAJOVÁ, Helena. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/tg8fhv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dlabajová, Helena. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová