Analýza a strategie vzdělávací kampaně Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy – Silvestr Horák
Silvestr Horák
Bachelor's thesis
Analýza a strategie vzdělávací kampaně Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy
Analysis and strategy of the educational campaign for the Prague Institute of Planning and Development
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na analýzu a následnou strategii chystané vzdělávací kampaně pro Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy. Jejím cílem je odhalit, jak obyvatelé Prahy využívají okolí řeky Vltavy, jaký k tomuto okolí mají vztah a jak by měl program tento vztah zlepšit. Teoretická část se zaměřuje na materiály, které Institut dodal, a zkoumá postup podobných vzdělávacích kampaní. V praktické …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis and consequent strategy of an upcoming educational campaign for The Prague Institute of Planning and Development. Its target is to discover how Prague citizens use the vicinity of river Vltava, their attitude towards the surroundings, and how to improve this attitude. Theoretical section focuses on materials provided by the Institute and examines the process of similar …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86267
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Libor Krsek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁK, Silvestr. \textit{Analýza a strategie vzdělávací kampaně Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/tg9zpi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Zuzana Šedivá -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
Sabína Žitná -
Ženy v politických stranách České republiky a politický marketing
Kristýna Kazdová -
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Milan Peruth