Jozef Palasthy

Master's thesis

Marketing v církvi ICF

Marketing in ICF Church
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navržení marketingových možností pro církev ICF Praha především na základě vlastního výzkumu. Teoretická část práce je zaměřena na popis a vysvětlení marketingových kategorií a jejich specifik pro církevní oblast. Za krátkým historickým úvodem proloženým marketingovými pojmy se nachází objasnění hlavních specifik marketingových kategorií, jako jsou vývoj marketingové filozofie …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a proposal of marketing opportunities for ICF Prague Church, mainly based on the own research. The theoretical part is focused on marketing categories and their specifics for church area. Behind the brief historical introduction interlaced with marketing concepts is an explanation of the main specifics of marketing categories such as development of marketing philosophy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78492

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management