Návrh marketingové strategie značky Třeboňský kapr – Tomáš Brejcha
Tomáš Brejcha
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie značky Třeboňský kapr
Proposal of the marketing strategy for the entry of the Třeboňský kapr in to the online market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurence a systému, která společnost v tuto chvíli využívá. Součástí práce je také vyhodnocení analýz, které byly v průběhu psaní bakalářské práce vytvořeny. Součástí práce je i konkrétní marketingový návrh vstupu značky před vstupem na online trh. V teoretické části bakalářské práce jsou, pospány systematické kroky a slova, které se v marketingu objevují. Zaměření …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to perform a competitors analysis as well as to analyse the system that is currently being used by the company. Part of this thesis is the evaluation of analyses, which were conducted throughout this thesis. Also, a detailed marketing plan focused on the company entering the online market is included. In the theoretical part of the thesis, specific systematic steps and terminology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Klára Mouchová, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence
Zuzana Enderlová -
Analýza konkurence
Miroslava Paráková -
Analýza konkurence
Soňa Dudrová -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Tomáš Kundľa -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Zdeněk Valihrach -
Analýza konkurence
Jan Tráge -
Analýza konkurence prodejny akvaristických potřeb
Radka Janíková -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya