Návrh marketingové strategie značky Třeboňský kapr – Tomáš Brejcha
Tomáš Brejcha
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie značky Třeboňský kapr
Proposal of the marketing strategy for the entry of the Třeboňský kapr in to the online market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurence a systému, která společnost v tuto chvíli využívá. Součástí práce je také vyhodnocení analýz, které byly v průběhu psaní bakalářské práce vytvořeny. Součástí práce je i konkrétní marketingový návrh vstupu značky před vstupem na online trh. V teoretické části bakalářské práce jsou, pospány systematické kroky a slova, které se v marketingu objevují. Zaměření …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to perform a competitors analysis as well as to analyse the system that is currently being used by the company. Part of this thesis is the evaluation of analyses, which were conducted throughout this thesis. Also, a detailed marketing plan focused on the company entering the online market is included. In the theoretical part of the thesis, specific systematic steps and terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Klára Mouchová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence
Zuzana Enderlová -
Analýza konkurence
Miroslava Paráková -
Analýza konkurence
Soňa Dudrová -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Tomáš Kundľa -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Zdeněk Valihrach -
Analýza konkurence
Jan Tráge -
Analýza konkurence prodejny akvaristických potřeb
Radka Janíková -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya