Analýza a návrh mediálního plánu Mezinárodní stáže Aikido - Vsetín 2007 – Roman Machálek
Roman Machálek
Bakalářská práce
Analýza a návrh mediálního plánu Mezinárodní stáže Aikido - Vsetín 2007
Analysis and media plan study of International Aikido seminar in Vsetin 2007
Anotace:
V bakalářské práci představuje autor v teoretickém marketingovém rámci získané praktické informace o sportovní akci Mezinárodní stáž Aikido - Vsetín 2007 a činnosti klubu SKP Aikido Vsetín. Cílem bakalářské práce je vytvořit model mediálního plánu pro pořádání Mezinárodní stáže Aikido - Vsetín 2007 a poukázat na nutnost využití dostupných marketingových nástrojů pro úspěšný průběh podobných sportovních …víceAbstract:
This thesis deal with theoretical marketing strategy of International Aikido seminar in Vsetin 2007 and sports club SKP Aikido Vsetin in practical point of view. The aims of this thesis are make pattern media plan of International Aikido seminar and point out on importance of using available marketing instruments to successful course of these similar sports events in next years
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
- Vedoucí: Jiří Skoumal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu a trenérství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková