Vliv obalu na vnímání produktu / značky a nákupní chování spotřebitele – Kateřina Hoření
Kateřina Hoření
Master's thesis
Vliv obalu na vnímání produktu / značky a nákupní chování spotřebitele
Product Media and Consumer Behaviour
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOŘENÍ, Kateřina. \textit{Vliv obalu na vnímání produktu / značky a nákupní chování spotřebitele}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/tgk08w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva