Přístupy začínajících učitelů k nekázni žáků ve výuce – Bc. Jaroslav Szmolena
Bc. Jaroslav Szmolena
Bachelor's thesis
Přístupy začínajících učitelů k nekázni žáků ve výuce
Approaches of beginning teachers to indiscipline of pupil during education
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá přístupy začínajících učitelů k nekázni žáků ve výuce. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická, ta je rozdělena do tří kapitol, které jsou zaměřené na nekázeň, kázeňské prostředky a řízení třídy. Empirická část je rozdělena na dvě kapitoly. V první popisuji metodologii celého výzkumu, ve druhé kapitole se věnuji interpretaci dat získaných z rozhovorů …viacAbstract:
This bachelor's work deals with the approaches of beginning teachers to the indiscipline of students in the lesson. The work is divided into two parts. The first part is theoretical, witch is divided into three chapters, which focus on indiscipline, disciplinary means, and class management. The empirical part is divided into two chapters. The first describes the methodology of the entire research, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/grxl5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Motivace a přístupy začínajících učitelů k výuce hudební výchovy na prvním stupni základní školy
Eva ULIČNÍKOVÁ -
Přístup začínajících učitelů k rozvoji dovednosti mluvení v anglickém jazyce na 1. stupni ZŠ
Kateřina SEDLÁŘOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Kázeňské problémy z pohledu budoucích absolventů Učitelství pro 1.stupeň ZŠ
Jana Tomšíková -
KÁZEŇSKÉ PROSTŘEDKY V PODMÍNKÁCH ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Jana Šulganová -
Nejčastější kázeňské problémy ve školách z pohledu učitelů a možnosti jejich řešení
Iva Linhartová -
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková