Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta – Daniel HORN
Daniel HORN
Diplomová práce
Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta
Marketing activities of Dobrá Bašta restaurant
Anotace:
Restaurace, stejně jako mnohé další tržní subjekty, v současnosti čelí krizi a bojují o své přežití. Tento nepříznivý stav je způsoben pandemií nemoci COVID-19. Tomuto stavu proto musí restaurace přizpůsobit své marketingové aktivity. Cílem této práce bylo vyhodnocení marketingových aktivit restaurace Dobrá Bašta v porovnání s jejími vybranými konkurenty ve městě Litoměřice v době pandemie a následná …víceAbstract:
Restaurants, like many other market players, are currently facing a crisis and struggling to survive. This unfavourable condition is caused by the COVID-19 pandemic. Therefore, restaurants must adapt their marketing activities to this situation. The aim of this thesis was to evaluate the marketing activities of the restaurant Dobrá Bašta in comparison with its selected competitors in the city Litoměřice …víceKlíčová slova
restaurace marketingové aktivity Litoměřice zákazník konkurence koronavirus pandemie krize
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORN, Daniel. Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize
Eliška Filáková -
Chování firmy v době pandemie Covid-19
Barbora Náglová