Daniel HORN

Diplomová práce

Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta

Marketing activities of Dobrá Bašta restaurant
Anotace:
Restaurace, stejně jako mnohé další tržní subjekty, v současnosti čelí krizi a bojují o své přežití. Tento nepříznivý stav je způsoben pandemií nemoci COVID-19. Tomuto stavu proto musí restaurace přizpůsobit své marketingové aktivity. Cílem této práce bylo vyhodnocení marketingových aktivit restaurace Dobrá Bašta v porovnání s jejími vybranými konkurenty ve městě Litoměřice v době pandemie a následná …více
Abstract:
Restaurants, like many other market players, are currently facing a crisis and struggling to survive. This unfavourable condition is caused by the COVID-19 pandemic. Therefore, restaurants must adapt their marketing activities to this situation. The aim of this thesis was to evaluate the marketing activities of the restaurant Dobrá Bašta in comparison with its selected competitors in the city Litoměřice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORN, Daniel. Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma