Daniel HORN
Master's thesis
Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta
Marketing activities of Dobrá Bašta restaurant
Abstract:
Restaurace, stejně jako mnohé další tržní subjekty, v současnosti čelí krizi a bojují o své přežití. Tento nepříznivý stav je způsoben pandemií nemoci COVID-19. Tomuto stavu proto musí restaurace přizpůsobit své marketingové aktivity. Cílem této práce bylo vyhodnocení marketingových aktivit restaurace Dobrá Bašta v porovnání s jejími vybranými konkurenty ve městě Litoměřice v době pandemie a následná …moreAbstract:
Restaurants, like many other market players, are currently facing a crisis and struggling to survive. This unfavourable condition is caused by the COVID-19 pandemic. Therefore, restaurants must adapt their marketing activities to this situation. The aim of this thesis was to evaluate the marketing activities of the restaurant Dobrá Bašta in comparison with its selected competitors in the city Litoměřice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORN, Daniel. \textit{Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/tgqn2m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORN, Daniel. Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize
Eliška Filáková -
Chování firmy v době pandemie Covid-19
Barbora Náglová