Daniel HORN

Master's thesis

Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta

Marketing activities of Dobrá Bašta restaurant
Abstract:
Restaurace, stejně jako mnohé další tržní subjekty, v současnosti čelí krizi a bojují o své přežití. Tento nepříznivý stav je způsoben pandemií nemoci COVID-19. Tomuto stavu proto musí restaurace přizpůsobit své marketingové aktivity. Cílem této práce bylo vyhodnocení marketingových aktivit restaurace Dobrá Bašta v porovnání s jejími vybranými konkurenty ve městě Litoměřice v době pandemie a následná …more
Abstract:
Restaurants, like many other market players, are currently facing a crisis and struggling to survive. This unfavourable condition is caused by the COVID-19 pandemic. Therefore, restaurants must adapt their marketing activities to this situation. The aim of this thesis was to evaluate the marketing activities of the restaurant Dobrá Bašta in comparison with its selected competitors in the city Litoměřice …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORN, Daniel. Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management

Theses on a related topic