Radek Matas

Bachelor's thesis

Kategorizace služeb z business a IT hlediska

Services categorization from business and IT perspective
Abstract:
S rychlejším technologickým pokrokem mají služby stále větší podíl na tvorbě HDP států. Otázkou je, zda jsou služby správně a dostatečně podporovány dostupnými prostředky informačních technologií. Práce bude příspěvkem k rozvoji nově vznikajícího akademického oboru Service Science, Management and Engineering zabývajícího se právě studiem služeb a stane se jeho součástí. Smysl kategorizace služeb je …more
Abstract:
With rapid technological progress, the services' share of national GDP is still increasing. The question is, whether the services are properly and sufficiently supported by available information technology instruments. This thesis will be a contribution to the development in the new academic branch called Service Science, Management and Engineering which is concerned with studying of services and it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2009
  • Supervisor: Lukáš Burkoň
  • Reader: Jiří Feuerlicht

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14710