Markéta BLAHETKOVÁ

Bachelor's thesis

Integrace východoslovanského etnika, v rámci kultury, žijícího v české společnosti více než 15 let

Integration of eastern Slavic ethnicity, in the culture, living in Czech society, more than 15 years
Abstract:
Práce se zabývá integrací východoslovanského etnika do české společnosti. Teoretická část je zaměřená na poznatky týkající se integrace, kultury, její definice a pojetí, dále etnicitou a informacemi o slovanském národu. Praktická část je zaměřená na výzkum integrace východoslovanského etnika do české společnosti v rámci kultury. Cílem výzkumu je zjistit, do jaké míry se toto etnikum adaptuje a zda …more
Abstract:
This thesis deals with the integration of eastern Slavic ethnic into Czech society. The theo-retical part focuses on the integration of knowledge, culture, its definitions and concepts, as well as information on ethnicity and Slavic peoples. The practical part is focused on the integration of research into eastern Slavic ethnicity into Czech society in the culture. The research objective is to determine …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BLAHETKOVÁ, Markéta . Integrace východoslovanského etnika, v rámci kultury, žijícího v české společnosti více než 15 let. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy