Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh – Johana Del Maschiová
Johana Del Maschiová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Analysis of marketing communication in connection with the introduction of the Škoda Scala model to the Czech market
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat marketingovou komunikaci obchodníka ŠKODA AUTO a.s. při uvádění modelu Scala na trh. V rámci zpracování bakalářské práce byl proveden výzkum, původně měl být v souladu se zadáním práce použitý dotazník jako nástroj k získání relevantních podkladů a dosažení stanovených cílů. Po rozhovorech a osobních schůzkách s pracovníky firmy HAVEX-auto s.r.o. bylo od dotazníkového …moreAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the marketing communication of ŠKODA AUTO a.s. when launching the new model Scala. Within the framework of the bachelor thesis, research was carried out. Initially, the questionnaire should have been used as a tool for obtaining relevant documents and achieving the set goals in accordance with the assignment. After interviews and personal meetings with employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jíra
- Reader: Jiří Kulhánek, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DEL MASCHIOVÁ, Johana. \textit{Analýza marketingové komunikace v~souvislosti s~uvedením modelu Škoda Scala na český trh}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/tgu3wo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights