Návrh obsahové kampaně pro vybraný produkt – Richard PETRŽELKA
Richard PETRŽELKA
Bakalářská práce
Návrh obsahové kampaně pro vybraný produkt
Design of the content campaign for a selected product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem internetové obsahové kampaně pro firmu BOMBA energy s.r.o., která se zaměřuje na distribuci energetických nápojů. Cílem kampaně je zaujmout studenty vyšších ročníků středních škol a studenty vysokých škol a zvýšit jejich povědomí o značce a zájem o produkty firmy. Práce analyzuje situaci na trhu s energetickými nápoji v České republice a cílovou skupinu studentů. …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the design of an internet content campaign for the company BOMBA energy s.r.o., which focuses on the distribution of energy drinks. The aim of the campaign is to attract high school students and university students and increase their brand awareness and interest in the company's products. The thesis analyzes the situation on the energy drinks market in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Holubová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRŽELKA, Richard. Návrh obsahové kampaně pro vybraný produkt. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení