Zobrazení ženy v reklamě-historické srovnání – Bc. Martina ČAPKOVÁ
Bc. Martina ČAPKOVÁ
Diplomová práce
Zobrazení ženy v reklamě-historické srovnání
Depiction of women in advertising-a historical comparison
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na historické srovnání vybraných reklam z módních časopisů pro ženy z let 1966 a 1988 se současným vydáním z roku 2012. Jedním z cílů práce je zjistit, jaké ženy by podle veřejnosti měly být zobrazeny na módní fotografii a zda je pro veřejnost podstatné, kdo model prezentuje. Teoretická část se věnuje dotazníkovému šetření a sémiotickému rozboru vybraných reklam zaměřených …víceAbstract:
This thesis focuses on the historical comparison of selected advertisements from fashion magazines for women between 1966 and 1988 to the current issue of 2012. One of the goals is to find out what kind of women, according to the general public should be displayed for fashion photography and that is essential to the public, who presents the model. The theoretical part deals with a questionnaire survey …víceKlíčová slova
žena časopisy reklama archetyp gender historie móda stereotypy módní návrháři sémiotika.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČAPKOVÁ, Martina. Zobrazení ženy v reklamě-historické srovnání. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Archetyp matky v reklamě
Martina KAROLOVÁ -
Vývoj módy v 50. - 70. letech 20.století pohledem módního časopisu Žena a móda a ve světě
Dominika Doležalová -
Československá dámská móda a její vývoj v 60. letech 20. století (1960–1968)
Anna Šebelová