Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem – Nina Kateřina Ratajská
Nina Kateřina Ratajská
Bachelor's thesis
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Communication strategy for wine e-commerce
Anotácia:
Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce …viacAbstract:
Ratajská, N. Communication strategy for wine e-commerce. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The thesis focuses on the effective use of online marketing tools and social networks in the promotion of wines on the Czech market. It analyses how to use online sales of wines and how to create a marketing strategy that will match the identity of the company and its business objectives. The work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnitřní život v cisterciáckých klášterech na území Čech a Moravy ve středověku a zážitková pedagogika
Zdeněk Chalupa -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
České a moravské historické hodiny 18. a 19. století
Patrik PAŘÍZEK -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy
Simona Nevědělová -
Marketingová strategie vinařského spolku VOC Znojmo
Michal Vojtíšek -
Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie
Jindra SUKUPOVÁ -
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Edita Koňárková