Theses 

Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy – Martin DONÁT

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Martin DONÁT

Diplomová práce

Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy

Pros and cons the implementation of the framework educational program for elementary education into school educational program.

Anotace: Práce se zabývá popisem reformy školství v Československu později v České republice a monitorováním stavu spokojenosti pedagogů se současnou strategií vzdělávání na prvním stupni základních škol. Konkrétní zaměření práce jsou klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu do školních vzdělávacích programů základních škol. Výzkum byl prováděn na třech základních školách, které byly zvoleny na základě velikosti obce, ve kterých se nachází a počtu žáků. Shromažďování dat bylo provedeno metodou dotazování a rozhovoru s pedagogy na prvním stupni základních škol.

Abstract: The thesis describes school reforms in Czechoslovakia and later in the Czech Republic as well monitors a status of satisfaction of educators with the current educational strategy in elementary schools. The specific aim of the thesis are the pros and cons of implementation of the Framework Educational Programme for Basic Education into the school educational programmes. The research was conducted at three elementary schools, which were selected on the basis of the size of the municipality, in which the school is located. The data collection was conducted by a questionnaire method and interviews with teachers at the elementary schools.

Klíčová slova: vzdělávací programy, Rámcové vzdělávací programy, RVP, školní vzdělávací programy, ŠVP, implementace, 1. stupeň ZŠ, základní škola

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
  • Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
https://portal.upol.cz/wps/PA_StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=192423 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
thesis thesis
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

Jak správně citovat práci

DONÁT, Martin. Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 27. 5. 2019 11:24, 22. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz