Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic – Jan Svoboda
Jan Svoboda
Bachelor's thesis
Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
Relation Between Sponsorship and the Brand Image of Skoda Auto and its Return on Investments
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vztahu sponzoringu a image značky. Popisuje oblast sponzoringu sportovních událostí, jež může ze své podstaty významnou měrou při-spět k budování pozitivního image značky. Práce se ve své teoretické části věnuje popsání a vymezení teoretických poznatků, které jsou nezbytné k správnému porozumění dané pro-blematiky. Práce zkoumá vtah mezi marketingovými aktivitami …moreAbstract:
This thesis focuses on the relationship of sponsorship and brand image. It describes the sponsorship of sports events, which may inherently contribute to the building of a positive brand image. The work in its theoretical part deals with the description and definition of theoretical knowledge, which is essential for a proper understanding of the issue. This writ-ten work explores the relationship between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODA, Jan. \textit{Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic} [online]. Zlín, 2016 [cit. 2024-03-19]. Available from: https://theses.cz/id/thlu5b/. Bachelor's thesis. Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. Thesis supervisor doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svoboda, Jan. Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic . Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ -
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
Vlada Alekseevna Plotnikova