Bannerová reklama a její účinnost – Vladimír Šandrik
Vladimír Šandrik
Master's thesis
Bannerová reklama a její účinnost
Bannerová reklama a její účinnost
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá reklamou na internete, konkrétne spôsobmi a možnosťami využitia reklamných plôch -- bannerov na webových stránkach. Teoretický úvod zavedie čitateľa do sveta reklamy na internete, od jej začiatkov až po súčasný stav reklamy na internete, detailnejšie priblíži problematiku bannerov popisom spôsobov aplikácie na webových stránkach, typov bannerov a tiež funkcionality grafických …viacAbstract:
The thesis deals about banner advertisement. After brief introduction, theoretical basis describes how did banner advertisement go throughout the timeline, what are the possibilities of banner advertisement, which technologies can be used for proper banner advertisement, how is it measured, etc. In practical part of thesis a global company is introduced and there are analyzed ways how it uses banners …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá reklamou na internete, konkrétne spôsobmi a možnosťami využitia reklamných plôch -- bannerov na webových stránkach. Teoretický úvod zavedie čitateľa do sveta reklamy na internete, od jej začiatkov až po súčasný stav reklamy na internete, detailnejšie priblíži problematiku bannerov popisom spôsobov aplikácie na webových stránkach, typov bannerov a tiež funkcionality grafických …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9245
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2008
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Lokalizace transportérů rodiny CTR z Amanita strobiliformis v membránách modelových buněk Saccharomyces cerevisiae
Patricie Sixtová -
Možnosti využití ADS-B pro řízení provozu v CTR a po ploše
Kamila Šíblová