Mgr. Lenka Holinková

Bakalářská práce

Uvedení nového výrobku na farmaceutický trh

The launch of new product on pharmaceutical market
Anotace:
Předmětem této práce je analýza procesu uvedení nového produktu na farmaceutický trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. V teoretické části práce je definován marketingový postup uvedení nového produktu na trh a pozornost je věnována specifickým aspektům marketingu ve farmacii. Získané teoretické poznatky jsou využity v navazující praktické části. V praktické …více
Abstract:
The point of this study is an analysis of the process of a introduction of new product on pharmaceutical market, first from the theoretical standpoint and then also from its practical application in a concrete company. In theoretical part there is defined marketing procedure of market introduction and also special heeding on specific aspects of marketing in pharmacy. Obtained theoretical data are used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management