Uvedení nového výrobku na farmaceutický trh – Mgr. Lenka Holinková
Mgr. Lenka Holinková
Bachelor's thesis
Uvedení nového výrobku na farmaceutický trh
The launch of new product on pharmaceutical market
Abstract:
Předmětem této práce je analýza procesu uvedení nového produktu na farmaceutický trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. V teoretické části práce je definován marketingový postup uvedení nového produktu na trh a pozornost je věnována specifickým aspektům marketingu ve farmacii. Získané teoretické poznatky jsou využity v navazující praktické části. V praktické …moreAbstract:
The point of this study is an analysis of the process of a introduction of new product on pharmaceutical market, first from the theoretical standpoint and then also from its practical application in a concrete company. In theoretical part there is defined marketing procedure of market introduction and also special heeding on specific aspects of marketing in pharmacy. Obtained theoretical data are used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/behun/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 7. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLINKOVÁ, Lenka. \textit{Uvedení nového výrobku na farmaceutický trh} Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2007. Available from: https://theses.cz/id/thpz8t/. [cit. 2024-04-17].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Stephanie Vintrová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na obchodní trh
Josef Žižka -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková