Bc. Václav Outrata

Diplomová práce

Efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu

Effectiveness of cooperating companies in terms of sales and marketing
Anotace:
Tato práce je zaměřena na efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu. Cílem diplomové práce bude navrhnout efektivní řešení prodeje a marketingu obou firem. Teoretická část je zaměřena marketing a marketingový mix, prodej a obchodní řízení a poslední část je věnována měření marketingové a prodejní efektivity. Praktická část se zpočátku zabývá situací na trhu obou vybraných společností …více
Abstract:
This thesis focuses on the effectiveness of cooperating companies in terms of sales and marketing. The aim of the thesis is to propose effective solutions sales and marketing of both companies. The theoretical part focuses on the concept of the marketing mix and marketing, sales and business management, and in the last section is devoted to measuring marketing and sales effectiveness. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní