Bc. Matouš Procházka

Diplomová práce

Vykreslování trávy v reálném čase

Real-time Grass Rendering
Anotace:
Cílem práce bylo popsat techniky pro vykreslení trávy v reálném čase, jednu z nich vybrat a implementovat tuto metodu do prostředí používaného pro vývoj her. Součástí cíle bylo přidání efektivního rozmístění trávy. Vybranou techniku jsem implementoval do Unreal Enginu a vytvořil jsem plugin, který umožňuje vývojářům umístit trávu do vybrané scény. Rovněž jsem vyhodnotil rychlost vykreslení mého řešení …více
Abstract:
The goal of this thesis was to describe real-time techniques for grass rendering, choose one of them, and implement the chosen technique within a framework used for game development. The part of the goal was also to add effective grass distribution. I have implemented a selected technique within the Unreal Engine and created a plugin that allows the developers to distribute grass in the chosen environment …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika

Práce na příbuzné téma