Peter Hajduček

Bachelor's thesis

Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu

Plánování, tvorba a propagace B2C internetového obchodu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku plánování, tvorby a propagace internetového obchodu. S rostoucím konkurenčním bojem mezi obchody má kvalita webové stránky a její propagace stále větší význam pro obchodní úspěch. Hlavním těžištěm je analýza klíčových slov, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik …more
Abstract:
The purpose of this Bachelor Thesis is to provide complex view at the planning, development and promotion of internet shopping. With increased competitive battle among the shops the web page quality and its promotion is more and more important for the success of the business. The core point is the keywords analysis, search engine optimization and promotion on social networks. This Bachelor Thesis is …more
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť ucelený pohľad na problematiku plánovania, tvorby a propagácie internetového obchodu. S rastúcim konkurenčným bojom medzi obchodmi má kvalita webovej stránky a jej propagácia stále väčšiu dôležitosť pre obchodný úspech. Hlavným ťažiskom je analýza kľúčových slov, optimalizácia pre vyhľadávače a propagácia na sociálnych sieťach. Táto bakalárska práca je rozdelená …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: Antonín Pavlíček
  • Reader: Filip Hlinka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27299