Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu – Peter Hajduček
Peter Hajduček
Bachelor's thesis
Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu
Plánování, tvorba a propagace B2C internetového obchodu
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku plánování, tvorby a propagace internetového obchodu. S rostoucím konkurenčním bojem mezi obchody má kvalita webové stránky a její propagace stále větší význam pro obchodní úspěch. Hlavním těžištěm je analýza klíčových slov, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik …viacAbstract:
The purpose of this Bachelor Thesis is to provide complex view at the planning, development and promotion of internet shopping. With increased competitive battle among the shops the web page quality and its promotion is more and more important for the success of the business. The core point is the keywords analysis, search engine optimization and promotion on social networks. This Bachelor Thesis is …viacAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť ucelený pohľad na problematiku plánovania, tvorby a propagácie internetového obchodu. S rastúcim konkurenčným bojom medzi obchodmi má kvalita webovej stránky a jej propagácia stále väčšiu dôležitosť pre obchodný úspech. Hlavným ťažiskom je analýza kľúčových slov, optimalizácia pre vyhľadávače a propagácia na sociálnych sieťach. Táto bakalárska práca je rozdelená …viacKľúčové slová
open-source marketing na sociálních sítích search engine marketing prodej přes internet elektronický obchod internetový marketing
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27299
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: Antonín Pavlíček
- Oponent: Filip Hlinka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27299
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová -
Marketing na sociálnych sieťach
Jakub Ismail -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová