Soukromé rozhlasové stanice v novém tisíciletí – Lumír MOŘKOVSKÝ
Lumír MOŘKOVSKÝ
Bakalářská práce
Soukromé rozhlasové stanice v novém tisíciletí
Private radio stations in the New Millennium
Anotace:
Rozhlas je telekomunikační zařízení pro jednosměrný přenos zvuku na dálku. Obvykle jako přenosové médium slouží vysokofrekvenční magnetické vlny, v poslední době se rozhlas šíří i pomocí internetu a satelitních družic. V České republice je ze zákona šířeno rozhlasové vysílání formou veřejnoprávní služby Českým rozhlasem. Kromě veřejnoprávních subjektů vysílá na území ČR i řada soukromých rozhlasových …víceAbstract:
Broadcasting is a telecommunications device for one-way transmission of sound from a distance. Usually used as a transmission medium frequency magnetic waves, recently bro-adcast spreading through the Internet and satellites. The Czech Republic is legally distributed through radio public service Czech Radio. Apart from public broadcasting entities to the territory of a number of private radio stati …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18707
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOŘKOVSKÝ, Lumír. Soukromé rozhlasové stanice v novém tisíciletí. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj soukromé regionální rozhlasové stanice na případu Hitrádia Vysočina
Bedřich Musil -
Předpověď počasí ve vysílání soukromé rozhlasové stanice - charakteristika stylu textu
Eva VYSOUDILOVÁ -
Analýza jazykových projevů moderátorů soukromé rozhlasové stanice
Gabriela Hustáková -
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Lucie MRÁZKOVÁ -
Analýza kritérií kvality soukromé rozhlasové stanice
Eva TOMČIAKOVÁ -
Výzkum hudebního vkusu posluchače soukromé rozhlasové stanice AZ
Andrea ČÁSLAVSKÁ -
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Bohdana KAŠPAROVÁ -
Historie Radia Panag: vznik a zánik soukromého rozhlasové stanice v Pardubicích
Iveta Záleská