Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením – Mariia Bohdanets
Mariia Bohdanets
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Analysis of Consumer Behaviour in the Online Children’s Clothing Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů při nákupu dětského oblečení v online prostředí. Zaměřuje se na zkoumání demogafických charakteristik nakupujících, jejich chování, postojů a preferencí a také na zkoumání faktorů, které ovlivňují spotřebitele při nákupu dětského oblečení. Teoretické části práce se věnují obecné charakteristice chování spotřebitelů a charakteristice online …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour during the online purchase of children's clothing. It aims to examine the demographic characteristics of shoppers, their behaviour, attitudes and preferences, as well as exploring the factors that influence consumers when buying children's clothing. The theoretical parts of the thesis focus on the general characteristics of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146913
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Katarína Seifriedová
- Oponent: Patrik Koziel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHDANETS, Mariia. \textit{Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ti3cuu/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil