Bc. Lucie Vohryzková Horáčková

Diplomová práce

Srovnávací reklama

Comparative Advertising
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na srovnávací reklamu, její dělení, přípustnost a také právní úpravu v České republice. Dále se zaměřuje na právní úpravu srovnávací reklamy v Evropské unii a USA. Cílem této práce je analýza praktických příkladů srovnávací reklamy v České republice, ale i v jiných zemích.
Abstract:
The thesis deals with engaging in comparative advertising. It overviews comparative advertisement division, its admissibility, and it also covers the legal framework for comparative advertising applicable in the Czech Republic, the European Union and the US. This work aims at presenting and analysing examples of the use of this kind of advertisement in the Czech Republic and other countries.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní