Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Bc. Adriana Polívková
Bc. Adriana Polívková
Diplomová práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem značek kvality potravin a dalších vybraných faktorů, na kupní chování a rozhodování spotřebitelů. V teoretické části práce jsou za použití odborné literatury definovány podnikatelské koncepce, základní prvky marketingové mixu a dále jsou přiblíženy determinanty, ovlivňující nákupní chování spotřebitelů. Následuje kapitola zabývající se podstatou značky, jejími hodnotami …víceAbstract:
The thesis deals with the influence of quality of food brands, and another selected factors, on a purchasing behavior and decision of consumers. In the theoretical section of this work, the business concept, basic elements of the marketing mix, and determinants, which affect a consumers behavior, are defined using specialized literature. Subsequent chapter is focused on the essence of brand, its values …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva