Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh – Bc. Marcel TRNKA
Bc. Marcel TRNKA
Diplomová práce
Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh
Marketing Communication of a New Coffee Brand Entry to the Czech Market
Anotace:
Touto prací bych chtěl popsat základní proces zavedení nové značky kávy na český trh. Záměrem je popsat způsob, jak malá značka, přistupuje k rozšíření svých obchodních akti-vit. Vzhledem k náročnosti takového zavedení, neboli proniknutí, jedná se o poměrně dlouhý projekt, který v sobě reflektuje potenciál našeho trhu, jeho specifika a především ekonomickou situaci současnosti. Značka a projekt, který …víceAbstract:
I would like to describe a basic process of implementing a new unkown coffee brand to the Czech market in this thesis. The intention is to describe the way how the small brand makes to the business expansion. Considering the difficulty of the implementing, it is relatively long term project representing the local specification such as market potential and actual economiacal situation. The project and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRNKA, Marcel. Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelský trh kávy v ČR
Hana Sapáková -
Dopady Dohody o volném obchodu mezi Evropskou unií a Vietnamem (EVFTA) na obchod s kávou mezi EU a Vietnamem
Mai Trang Taová -
Svetová produkcia a obchod s vybranými poľnohospodárskymi komoditami (káva, čaj, kakao)
Peter Trenkner -
Vliv Třetí kávové vlny na obchod s kávou
Bich Ngoc Nguyen -
Medzinárodný obchod s kávou a nové trendy
Katarína Halušková -
Trh s kávou a kavárenské řetězce v České republice
Tomáš Čermák -
Světový obchod s kávou
Tomáš Taubr -
Mezinárodní obchod kávy a čaje
Petra Potančoková